مدیریت زمان

مدیریت زمان

نکات مهم کتاب مدیریت زمان


مدیریت زمان
1. زمان منبع ضروری و غیر قابل جایگزین برای موفقیت است.
2.هرچه زمان خود را بهتر مدیریت کنید احساس بهتری خواهید داشت.
3. برای مدیریت بهتر زمان ارزش‌های خودتان را بدانید و در مسیری که خودتان انتخاب کرده‌اید حرکت کنید.

4. خود را یک مدیر زمان حرفه‌ای تصور کنید تا بشوید.
5. قبل از اقدام فکر کنید تا با انجام کار اشتباه زمان خود را هدر ندهید.
6. هر دقیقه که صرف برنامه‌ریزی شود باعث ۱۰ دقیقه. صرفه‌جویی در زمان اجرا می‌شود.
7.برای رسیدن به هدف روش متفاوت و بهتر را انتخاب کنید تا وقت خود را هدر ندهید.
8. بسیاری از مردم سخت کار می‌کنند اما در مسیر اشتباهی به پیش می‌روند شما اینگونه نباشید.
9. مدیریت زمان همان مدیریت خود است اگر خودتان را مدیریت کنید زمانتان را مدیریت کرده‌اید.

اطلاعات تماس 09151779165 |

برای مشاوره خرید با ما در تماس باشید